REGULAMIN SPRZEDAŻY ZA POŚREDNICTWEM AUTOMATÓW VENDINGOWYCH
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i zasady sprzedaży produktów przez
TRIALCORE SPÓŁKA Z OGRANICZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Lublinie przy ul.
Śliwkowa 17, 20-141 Lublin, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego
Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Lublin Wschód w Lublinie z sidziba
w Świdniku., VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:
0000542721, NIP: 6762484821, REGON: 360816441 (dalej: „Sprzedawca”).
1.2. Sprzedaż objęta postanowieniami niniejszego Regulaminu odbywa się za pośrednictwem
automatów typu vending,, rozmieszczonych w wybranych punktach na terenie kraju (dalej:
„Automaty”).
1.3. Przedmiotem sprzedaży są zamknięte paczki-niespodzianki (tzw. „secret boxy”)
zapakowane w sposób niewskazujący na zawartość, zawierające produkt lub zestawy
produktów dobranych przez Sprzedawcę, których zawartość nie jest znana Kupującemu
w chwili zakupu (dalej jako: „Paczka niespodzianka”).
1.4. Dokonując zakupu za pośrednictwem Automatu, Klient potwierdza, że ma ukończone 18
lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych. Sprzedaż Paczek niespodzianek
przeznaczona jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.
1.5. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby korzystanie z Automatów przebiegało sprawnie
i bez zakłóceń, zastrzega jednak możliwość wystąpienia czasowych problemów
technicznych, które mogą wynikać z okoliczności niezależnych od niego, działań lub
zaniedbań osób trzecich, bądź prac serwisowych mających na celu modernizację lub
przywrócenie pełnej funkcjonalności urządzeń.
II. POZOSTAŁE DEFINICJE
Użyte w treści Regulaminu pojęcia oznaczają:
i. „Klient” – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba
fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna
niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która
dokonuje zakupu za pośrednictwem Automatu;
ii. „Produkty” – przedmioty użytkowe, ozdobne, zabawkowe, elektroniczne, akcesoria
codziennego użytku lub inne towary dopuszczone do obrotu, które stanowią zawartość
Paczek niespodzianek;
iii. „Umowa sprzedaży”– umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu cywilnego,
zawarta pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem za pośrednictwem Automatu;
iv. „Zamówienie” – zespół czynności podjętych przez Klienta przy użyciu funkcji Automatu,
zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, tj. zakupu Paczki niespodzianki
zawierającej dobrane przez Sprzedawcę Produkty, określających m.in. numer porządkowy
Paczki i sposób dokonania płatności.
III. ZASADY KORZYSTANIA Z AUTOMATÓW
3.1. Klient zobowiązany jest do korzystania z Automatu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem,
obowiązującym prawem, niniejszym Regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego.
2
Klient powinien zapoznać się z instrukcją obsługi znajdującą się na Automacie i ściśle się
do niej stosować podczas dokonywania zakupu.
3.2. Niedozwolone jest dokonywanie jakichkolwiek ingerencji w działanie Automatu,
w szczególności:
– otwieranie, demontowanie lub manipulowanie jego elementami,
– używanie narzędzi lub przedmiotów obcych,
– uderzanie, szarpanie, blokowanie wrzutników lub innych mechanizmów,
– instalowanie, podłączanie lub odłączanie jakichkolwiek urządzeń zewnętrznych.
3.3. Klient zobowiązany jest do powstrzymania się od zachowań mogących zakłócać korzystanie
z Automatu przez inne osoby (np. blokowanie dostępu, głośne zachowanie, niszczenie
infrastruktury wspólnej).
3.4. Zabronione jest korzystanie z Automatu w stanie nietrzeźwości, pod wpływem środków
odurzających lub w sposób mogący zagrażać bezpieczeństwu innych osób.
3.5. Klient powinien powstrzymać się od zakupu Paczek niespodzianek, jeżeli ich potencjalna
zawartość mogłaby stanowić zagrożenie dla jego zdrowia (np. w przypadku alergii, chorób
przewlekłych, zaburzeń sensorycznych itp.).
3.6. W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek awarii Automatu lub stwierdzenia nieprawidłowości
w jego działaniu, Klient powinien niezwłocznie zaprzestać użytkowania urządzenia i zgłosić
problem wykorzystując dane kontaktowe Sprzedawcy: kotwworku@trialcore.pl, tel:
+48 787 010 000
3.7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dochodzenia naprawienia szkody od podmiotów,
które dokonały umyślnego uszkodzenia Automatu lub zakłócenia jego działania.
IV. ZAWARTOŚĆ PACZEK NIESPODZIANEK
4.1. Paczki niespodzianki mogą zawierać różne kategorie Produktów, w tym przedmioty
użytkowe, ozdobne, zabawkowe, elektroniczne, akcesoria codziennego użytku lub inne
towary dopuszczone do obrotu. Każda Paczka niespodzianka stanowi niepodzielną całość,
jest oferowana w widocznej dla Klienta cenie i sprzedawana jako kompletna jednostka, bez
możliwości doboru zawartości przez Klienta.
4.2. Zawartość każdej Paczki niespodzianki skomponowana jest w sposób zapewniający
przedstawianie takiej samej lub maksymalnie zbliżonej wartości rynkowej w stosunku do
pozostałych Paczek niespodzianek w danym Automacie, które dostępne są do zakupu w tej
samej cenie. Sprzedawca zastrzega możliwość stosowania kilku kategorii cenowych Paczek
niespodzianek, w każdym przypadku z zawartością dostosowaną do kategorii cenowej.
4.3. Produkty znajdujące się w Paczkach niespodziankach pochodzą w szczególności ze
zwrotów konsumenckich, końcówek serii, nadwyżek magazynowych, ekspozycji sklepowych
lub wyprzedaży – z tego względu mogą nosić ślady wcześniejszego otwarcia opakowania,
drobnych uszkodzeń transportowych lub użytkowania, które zazwyczaj nie wpływają na ich
ogólną funkcjonalność lub wpływają na funkcjonalność w stopniu zrekompensowanym
wartością pozostałych Produktów znajdujących się w Paczce niespodziance. Sprzedawca
tym samym zastrzega, że stan Produktów może odbiegać od stanu fabrycznego i nie stanowi
to podstawy do reklamacji, o ile nie uniemożliwia korzystania z Produktu zgodnie z jego
przeznaczeniem.
3
4.4. Sprzedawca oświadcza, że nie przeprowadza testów działania Produktów, a ich stan
techniczny odzwierciedla stan z chwili ich pozyskania (np. zwrotu konsumenckiego). Klient
ponosi tym samym pełną odpowiedzialność za dalsze użytkowanie Produktu.
4.5. Dokonując zakupu Paczki niespodzianki, Klient akceptuje brak znajomości jej zawartości
oraz fakt, że nie ma wpływu na dobór konkretnych Produktów. Klient potwierdza również,
że został poinformowany, iż produkty znajdujące się w Paczkach niespodziankach pochodzą
ze zwrotów konsumenckich, nadwyżek magazynowych, wyprzedaży lub ekspozycji i z tego
względu mogą nie być pełnowartościowe w rozumieniu handlowym – w szczególności mogą
posiadać ślady wcześniejszego otwarcia opakowania, drobne uszkodzenia wizualne lub
inne cechy wynikające z ich pochodzenia. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby
Produkty znajdujące się w Paczkach niespodziankach zachowywały swoją podstawową
funkcjonalność i nadawały się do użytku zgodnego z ich przeznaczeniem, jednak nie ponosi
odpowiedzialności za niezachowanie powyższego z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.
4.6. Paczki niespodzianki mogą zawierać Produkty z elementami elektronicznymi lub zasilanymi
bateriami. Produkty te należy użytkować zgodnie z ich przeznaczeniem, dołączoną
fabrycznie instrukcją oraz zachowując szczególną ostrożność.
4.7. Ceny Paczek niespodzianek odzwierciedlają w sposób minimalny wartość rynkową ich
zawartości, umieszczone są w sposób widoczny dla Klienta przed dokonaniem zakupu
i wyrażone w złotych brutto (zawierają podatek VAT), niezależnie od lokalizacji Automatu.
Prezentowane ceny mają charakter jedynie informacyjny i nie stanowią oferty handlowej
w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
4.8. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany cen lub zawartości Paczek
niespodzianek w dowolnym momencie.
V. UMOWA SPRZEDAŻY
5.1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Automatu, Klient powinien złożyć
Zamówienie poprzez dokonanie wyboru metody płatności oraz numeru porządkowego
Paczki niespodzianki, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o zamieszczoną
na Automacie instrukcję i wyświetlane na terminalu płatniczym komunikaty, a dodatkowo
dokonać zapłaty ceny za Paczkę niespodziankę.
5.2. Zapłata ceny może zostać dokonana za pomocą karty płatniczej, w tym w trybie płatności
zbliżeniowej – poprzez terminal płatniczy znajdujący się z przodu Automatu, zgodnie
z widocznymi instrukcjami.
5.3. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą wydania Paczki niespodzianki przez Automat,
niezwłocznie po potwierdzeniu autoryzacji płatności na terminalu płatniczym.
5.4. Obsługa płatności w Automatach realizowana jest przy użyciu systemu Nayax.
5.5. Sprzedawca oświadcza, iż nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości realizacji
płatności za pośrednictwem karty płatniczej, jeżeli jest ona wynikiem okoliczności
od Sprzedawcy niezależnych.
VI. ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY
6.1. Sprzedawca ponosi wobec Klienta odpowiedzialność w szczególności za niewydanie przez
Automat właściwej kwoty reszty w przypadku płatności gotówkowej, za sytuacje, w których
4
dokonanie płatności – gotówkowej lub bezgotówkowej – nie skutkuje wydaniem Paczki
niespodzianki, a także za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie
wynikającym z obowiązujących przepisów prawa.
6.2. Z uwagi na losowość stanu oraz pochodzenia Produktów przeznaczonych do sprzedaży,
rękojmia za wady rzeczy podlega ograniczeniu do 12 miesięcy od daty zakupu.
6.3. Rękojmia za wady nie ma zastosowania w przypadku szkód wynikających z niewłaściwego
użycia Produktów, ich uszkodzenia mechanicznego, działania czynników zewnętrznych lub
prób samodzielnej naprawy. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są zgodnie z zasadami
określonymi w niniejszym Regulaminie.
6.4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności w szczególności za:
i. szkody powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania Produktów, w tym
samodzielnych napraw, uszkodzeń mechanicznych, kontaktu z wodą, przegrzania lub
otwarcia elementów zasilających;
ii. szkody pośrednie, wtórne lub wynikowe powstałe w związku z użytkowaniem
Produktów, w tym za utracone korzyści, uszkodzenia mienia towarzyszącego lub utratę
danych;
iii. ewentualne ślady wcześniejszego otwarcia opakowania, uszkodzenia transportowe lub
ślady użytkowania, w tym o ile mogą powodować w całości lub części utratę
funkcjonalności Produktu lub utrudniać korzystanie z Produktu zgodnie z jego
przeznaczeniem.
6.5. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za sposób używania Produktów oraz ich
zastosowanie niezgodne z przeznaczeniem, instrukcją lub ostrzeżeniami producenta, jeżeli
takie zostały udostępnione.
6.6. Sprzedawane Produkty nie są objęte gwarancją producenta ani gwarancją Sprzedawcy.
VII. REKLAMACJE
7.1. Reklamacje mogą być składane przez Klientów wyłącznie w przypadkach określonych
w niniejszym Regulaminie, w szczególności:
i. nieprawidłowego, zakłóconego lub zaprzestania działania Automatu;
ii. niewydania Paczki niespodzianki pomimo prawidłowego dokonania płatności;
iii. niewydania przez Automat właściwej kwoty reszty w przypadku płatności gotówkowej;
iv. uszkodzenia zawartości lub części zawartości Paczki niespodzianki,
uniemożliwiającego użytkowanie Produktu zgodnie z przeznaczeniem;
v. braku jakiejkolwiek zawartości wewnątrz Paczki niespodzianki;
vi. otrzymania Przedmiotu niedopuszczonego do obrotu lub stanowiącego zagrożenie dla
zdrowia lub życia.
7.2. Reklamacje nie będą rozpatrywane przez Sprzedawcę w szczególności w przypadku:
i. subiektywnego niezadowolenia Klienta z rodzaju, charakteru lub szacowanej wartości
otrzymanych Produktów;
5
ii. otrzymania Produktu o wyglądzie, kolorze, pochodzeniu lub jakości innych, niż
oczekiwana przez Klienta;
iii. zawartości Paczki niespodzianki zgodnej z ogólnym charakterem oferowanych
produktów;
iv. doprowadzenia przez Klienta uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania,
zaniedbania, działania sił zewnętrznych lub prób samodzielnych napraw.
7.3. Reklamacje wynikające z naruszenia praw Klienta na podstawie niniejszego Regulaminu,
w tym dotyczące braku wymaganej jakości Produktów lub awarii Automatu – należy
zgłaszać na piśmie, telefonicznie lub elektronicznie na poniższe dane kontaktowe:
TRIALCORE SPÓŁKA Z OGRANICZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Lublinie przy ul.
Śliwkowa 17, 20-141 Lublin, +48 787 010 000, e-mail: kotwworku@trialcore.pl.
7.4. Reklamacja powinna zawierać co najmniej: wskazanie przyczyny reklamacji (np. wada
Produktu, niewydanie reszty, awaria maszyny itp.); datę i godzinę zawarcia Umowy
sprzedaży/korzystania z Automatu; opis Produktu będącego przedmiotem reklamacji
(nazwa handlowa, producent, model, numer seryjny itp.), numer seryjny Automatu lub
dokładną lokalizację Automatu; potwierdzenie dokonania płatności w przypadku płatności
bezgotówkowej; żądanie Klienta w sprawie sposobu załatwienia reklamacji oraz dane
identyfikujące Klienta (imię i nazwisko, adres zamieszkania i numer rachunku bankowego
w przypadku dyspozycji zwrotu kosztów). Reklamacje niekompletne lub niezawierające
wymaganych załączników pozostaną bez rozpoznania.
7.5. Sprzedawca w toku procedury reklamacyjnej może żądać przedstawienia dokumentacji
fotograficznej ilustrującej przyczynę reklamacji lub odesłania Produktu na adres
Sprzedawcy na koszt Klienta.
7.6. Sprzedawca rekomenduje, aby wszelkie niezgodności lub uszkodzenia Produktów podlegały
zgłoszeniu w terminie 48 godzin od momentu zakupu, wraz z przedstawieniem
nieprzerwanego nagrania z otwarcia Paczki niespodzianki. Niezgłoszenie wad Produktu
w powyższym terminie i trybie może utrudnić pozytywne rozpatrzenie reklamacji, jednakże
nie wyłącza uprawnień konsumenta wynikających z przepisów prawa, w szczególności art.
556 i nast. Kodeksu cywilnego.
7.7. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od dokonania prawidłowego zgłoszenia,
rozumianego jako dotarcie do Sprzedawcy informacji o pełnej treści reklamacji.
W uzasadnionych przypadkach termin ten może zostać przedłużony, o czym Klient zostanie
odrębnie poinformowany, wraz ze wskazaniem przewidywanego terminu rozpatrzenia
reklamacji.
7.8. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji związanej z zawartością Paczki
niespodzianki, Sprzedawca może:
i. wymienić Paczkę niespodziankę na inną o takiej samej lub maksymalnie zbliżonej
szacowanej wartości rynkowej;
ii. dokonać zwrotu zapłaconej ceny przy użyciu takiej samej metody płatności, jaka
została zastosowana przy zawarciu Umowy sprzedaży – wyłącznie jeśli wymiana na
inną Paczkę niespodziankę nie jest możliwa.
6
Sprzedawca nie prowadzi serwisowania ani napraw produktów, jak również – z uwagi na
charakter Produktów będących przedmiotem sprzedaży, nie posiada możliwości wymiany
na taki sam przedmiot wolny od wad.
7.9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odrzucenia reklamacji w przypadku podejrzenia
próby oszustwa, w szczególności podmiany Produktu lub dokonania fałszywego zgłoszenia.
Sprzedawca w każdym czasie może zażądać od Klienta dodatkowych informacji lub
dokumentów potwierdzających zasadność reklamacji.
VIII. ZWROTY
8.1. Sprzedaż za pośrednictwem Automatu w rozumieniu niniejszego Regulaminu stanowi
umowę zawieraną poza lokalem przedsiębiorstwa, a Kupującemu przysługuje prawo
odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny, o którym mowa w art. 27
ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (dalej: Ustawa) na warunkach
określonych w niniejszym Regulaminie poprzez:
i. Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy w terminie i według wzoru
formularza przewidzianego w Ustawie, przesłanego za pośrednictwem operatora
pocztowego lub w siedzibie Sprzedającego oraz
ii. Odesłanie zakupionego towaru wraz z paragonem i dowodem przelewu na adres
siedziby Sprzedawcy wraz z ww. oświadczeniem w terminie wynikającym z Ustawy
8.2. Niespełnienie warunków wskazanych w 8.1 w tym szczególnie:
i. Złożenie oświadczenia złożone na formularzu innym, aniżeli wskazanym w ustawie,
ii. Złożenie oświadczenia drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedającego,
iii. Złożenie oświadczenia po terminie ustawowym,
iv. Brak zwrotu towaru na adres siedziby Sprzedawcy,
v. Brak przedstawienia dowodów zakupu towarów (paragonu, potwierdzenia
przelewu),
będzie uznane przez Sprzedającego za nieskuteczne odstąpienie od Umowy, które nie
wywołuje skutków prawnych.
8.3. Sprzedający nie ponosi kosztów przesłania towaru. W przypadku nieskutecznego
odstąpienia od umowy Sprzedający nie odsyła towaru na własny koszt. Otrzymanie towaru
zwróconego jest wyłącznie poprzez odbiór osobisty w siedzibie Sprzedającego.
8.4. Akceptując niniejszy Regulamin, Klient został poinformowany o prawie do odstąpienia od
Umowy. Termin wynikający z art. 29 ust. 1 Ustawy nie ma zastosowania.
8.5. Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia umowy w przypadkach wskazanych w
Ustawie, w tym szczególnie jeżeli towar będący przedmiotem Umowy:
i. ulega szybkiemu zepsuciu lub ma krótki termin przydatności do zużycia,
ii. został dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu
opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
iii. po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, został nierozłącznie połączony z
innymi towarami.
7
IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
9.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest TRIALCORE SPÓŁKA Z OGRANICZNĄ
ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Lublinie przy ul. Śliwkowa 17, 20-141 Lublin,
zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym
przez Sąd Rejonowy Lublin Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku., VI Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000542721, NIP:
6762484821, REGON: 360816441 (dalej: „Administrator”).
9.2. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane wyłącznie w celu:
i. rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej na podstawie niniejszego Regulaminu (art. 6 ust. 1
lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej: „RODO”);
ii. udokumentowania przebiegu procedury reklamacyjnej (art. 6 ust. 1 lit. f RODO –
uzasadniony interes Administratora);
iii. ochrony Administratora przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzeniem
należności (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
9.3. W ramach procedury reklamacyjnej Administrator może przetwarzać w szczególności
następujące dane osobowe:
i. imię i nazwisko;
ii. adres do korespondencji;
iii. adres e-mail;
iv. numer telefonu;
v. dane rachunku bankowego (w przypadku zwrotu środków);
vi. numer transakcji lub inny identyfikator zakupu.
9.4. Przekazanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich nieprzekazanie
może uniemożliwić rozpoznanie reklamacji.
9.5. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom trzecim przetwarzającym
dane na zlecenie Administratora (np. księgowości, kancelarii prawnej, dostawcom usług
informatycznych) oraz – w uzasadnionych przypadkach – organom administracji publicznej
uprawnionym na podstawie przepisów odrębnych lub prawomocnych orzeczeń.
9.6. Dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do
rozpoznania reklamacji oraz przez czas wymagany przepisami odrębnymi lub do czasu
przedawnienia roszczeń Klienta wynikających z procedury reklamacyjnej.
9.7. Podmiotowi, którego dotyczą dane osobowe, przysługują m.in. następujące prawa:
i. dostępu do danych osobowych oraz ich kopii;
ii. sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
iii. żądania usunięcia danych osobowych (jeśli nie są już niezbędne);
iv. ograniczenia przetwarzania przez Administratora;
v. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania przez Administratora;
vi. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8
9.8. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient może kontaktować się
z Administratorem pod adresem e-mail: kotwworku@trialcore.pl
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
10.1. Paczki niespodzianki nie stanowią gry losowej w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada
2009 r. o grach hazardowych. Wszystkie Paczki niespodzianki oferowane w Automatach
posiadają zbliżoną wartość rynkową w danej kategorii cenowej, a ich zawartość została
przygotowana bez zamiaru przyznania jakichkolwiek nagród, wygranych lub przedmiotów
o wartości znacząco wyższej niż cena sprzedaży. Sprzedaż nie jest powiązana z losowaniem,
rankingiem, systemem punktowym ani żadnym innym elementem charakterystycznym dla
gier losowych lub loterii promocyjnych.
10.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu z ważnych powodów,
w szczególności zmian przepisów prawa lub zmian technologicznych. Do umów zawartych
przed zmianą Regulaminu stosuje się regulamin w wersji obowiązującej w chwili zawarcia
Umowy sprzedaży.
10.3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.06.2025. Zapoznanie się z treścią
Regulaminu jest możliwe na stronie internetowej https://kotwworku.com.pl/ oraz
bezpośrednio w lokalizacji Automatu.
- będzie uznane przez Sprzedającego za nieskuteczne odstąpienie od Umowy, które nie
wywołuje skutków prawnych.
8.3. Sprzedający nie ponosi kosztów przesłania towaru. W przypadku nieskutecznego
odstąpienia od umowy Sprzedający nie odsyła towaru na własny koszt. Otrzymanie towaru
zwróconego jest wyłącznie poprzez odbiór osobisty w siedzibie Sprzedającego.
8.4. Akceptując niniejszy Regulamin, Klient został poinformowany o prawie do odstąpienia od
Umowy. Termin wynikający z art. 29 ust. 1 Ustawy nie ma zastosowania.
8.5. Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia umowy w przypadkach wskazanych w
Ustawie, w tym szczególnie jeżeli towar będący przedmiotem Umowy:
i. ulega szybkiemu zepsuciu lub ma krótki termin przydatności do zużycia,
ii. został dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu
opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
iii. po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, został nierozłącznie połączony z
innymi towarami.
7
IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
9.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest TRIALCORE SPÓŁKA Z OGRANICZNĄ
ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Lublinie przy ul. Śliwkowa 17, 20-141 Lublin,
zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym
przez Sąd Rejonowy Lublin Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku., VI Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000542721, NIP:
6762484821, REGON: 360816441 (dalej: „Administrator”).
9.2. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane wyłącznie w celu:
i. rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej na podstawie niniejszego Regulaminu (art. 6 ust. 1
lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej: „RODO”);
ii. udokumentowania przebiegu procedury reklamacyjnej (art. 6 ust. 1 lit. f RODO –
uzasadniony interes Administratora);
iii. ochrony Administratora przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzeniem
należności (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
9.3. W ramach procedury reklamacyjnej Administrator może przetwarzać w szczególności
następujące dane osobowe:
i. imię i nazwisko;
ii. adres do korespondencji;
iii. adres e-mail;
iv. numer telefonu;
v. dane rachunku bankowego (w przypadku zwrotu środków);
vi. numer transakcji lub inny identyfikator zakupu.
9.4. Przekazanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich nieprzekazanie
może uniemożliwić rozpoznanie reklamacji.
9.5. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom trzecim przetwarzającym
dane na zlecenie Administratora (np. księgowości, kancelarii prawnej, dostawcom usług
informatycznych) oraz – w uzasadnionych przypadkach – organom administracji publicznej
uprawnionym na podstawie przepisów odrębnych lub prawomocnych orzeczeń.
9.6. Dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do
rozpoznania reklamacji oraz przez czas wymagany przepisami odrębnymi lub do czasu
przedawnienia roszczeń Klienta wynikających z procedury reklamacyjnej.
9.7. Podmiotowi, którego dotyczą dane osobowe, przysługują m.in. następujące prawa:
i. dostępu do danych osobowych oraz ich kopii;
ii. sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
iii. żądania usunięcia danych osobowych (jeśli nie są już niezbędne);
iv. ograniczenia przetwarzania przez Administratora;
v. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania przez Administratora;
vi. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8
9.8. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient może kontaktować się
z Administratorem pod adresem e-mail: kotwworku@trialcore.pl
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
10.1. Paczki niespodzianki nie stanowią gry losowej w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada
2009 r. o grach hazardowych. Wszystkie Paczki niespodzianki oferowane w Automatach
posiadają zbliżoną wartość rynkową w danej kategorii cenowej, a ich zawartość została
przygotowana bez zamiaru przyznania jakichkolwiek nagród, wygranych lub przedmiotów
o wartości znacząco wyższej niż cena sprzedaży. Sprzedaż nie jest powiązana z losowaniem,
rankingiem, systemem punktowym ani żadnym innym elementem charakterystycznym dla
gier losowych lub loterii promocyjnych.
10.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu z ważnych powodów,
w szczególności zmian przepisów prawa lub zmian technologicznych. Do umów zawartych
przed zmianą Regulaminu stosuje się regulamin w wersji obowiązującej w chwili zawarcia
Umowy sprzedaży.
10.3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.06.2025. Zapoznanie się z treścią
Regulaminu jest możliwe na stronie internetowej https://kotwworku.com.pl/ oraz
bezpośrednio w lokalizacji Automatu.